5. SEMESTER
SPILPRODUKTION
Femte semester åbner virkelig op for eksternt samarbejde med et semester med fokus på spilproduktionsmetoder og spilpipelines samt de forskellige roller, der er involveret i spilproduktion. Dette semester foregår i samarbejde med eksterne partnere, f.eks. Danmarks FilmskoleS DADIU program.
Praktisk projektarbejde spiller en stor rolle på dette semester, og ved semesterets afslutning vil du have deltaget i at skabe og udgive et spil, som regel på Steam, Google Play eller lignende.
- Du samarbejder med dygtige studerende som dig selv om at skabe 3 spil i løbet af semesteret
- Udgiv et spil på Steam, Apple Store eller Google Play.
- Opbyg et netværk med de kommende spiludviklere.
5. SEMESTER
SPILPRODUKTION
Femte semester åbner virkelig op for eksternt samarbejde med et semester med fokus på spilproduktionsmetoder og spilpipelines samt de forskellige roller, der er involveret i spilproduktion. Dette semester foregår i samarbejde med eksterne partnere, f.eks. Danmarks FilmskoleS DADIU program.
Praktisk projektarbejde spiller en stor rolle på dette semester, og ved semesterets afslutning vil du have deltaget i at skabe og udgive et spil, som regel på Steam, Google Play eller lignende.
- Du samarbejder med dygtige studerende som dig selv om at skabe 3 spil i løbet af semesteret
- Udgiv et spil på Steam, Apple Store eller Google Play.
- Opbyg et netværk med de kommende spiludviklere.
SEMESTER EMNER
Production 2 + Exam (30 ECTS)
• Udvikling og produktion af en 3D-spilverden. Den 3DDA-studerende skal have en balance mellem kunstnerisk sans og teknisk forståelse for at sikre, at alt fungerer i overensstemmelse med spilkonceptet.
• Produktion af karakterer
• Opsætning og produktion af de nødvendige 3D-modeller ud fra 2D-design i samarbejde med game director, art director, animatorer, spildesigner og level designer
• Samarbejde med rs for at sikre, at 3D-modellerne fungerer i spilmotoren
• Samarbejde med animatorerne for at producere karaktermodeller, der fungerer i forhold til animationen
• Den studerende samarbejder med art director, visuel designer og level designer om at teksturere 3D-modellerne
• Eksamen
SEMESTER EMNER
Production 2 + Exam (30 ECTS)
• Udvikling og produktion af en 3D-spilverden. Den 3DDA-studerende skal have en balance mellem kunstnerisk sans og teknisk forståelse for at sikre, at alt fungerer i overensstemmelse med spilkonceptet.
• Produktion af karakterer
• Opsætning og produktion af de nødvendige 3D-modeller ud fra 2D-design i samarbejde med game director, art director, animatorer, spildesigner og level designer
• Samarbejde med rs for at sikre, at 3D-modellerne fungerer i spilmotoren
• Samarbejde med animatorerne for at producere karaktermodeller, der fungerer i forhold til animationen
• Den studerende samarbejder med art director, visuel designer og level designer om at teksturere 3D-modellerne
• Eksamen