1. SEMESTER
GRUNDLÆGGENDE TEORI
Det første semester vil tage dig gennem det grundlæggende i 3D-produktion, begyndende med grundlæggende modellering, skygger, teksturering og belysning, efterfulgt af grundlæggende animation, simulering og rendering.
Fokus er på forståelse af den grundlæggende pipeline og arbejdsgang for skabelse af 3D-indhold samt en generel forståelse af farve, form og komposition samt kreative arbejdsmetoder og viden om 3D-produktion.
I løbet af semesteret vil du arbejde på individuelle opgaver, hvor du producerer en lang række forskellige 3D-aktiver. Undervisningen er teoretisk og praktisk og omfatter en kort periode med selvstudium.
- Model, skygge, tekstur og lys for at skabe stillbilleder af høj kvalitet
- Lær industristandardsoftware som Autodesk 3dsMax og Maya
- Løft dine kunstneriske færdigheder gennem en bedre forståelse af farve, form, lys og komposition.
1. SEMESTER
GRUNDLÆGGENDE TEORI
Det første semester vil tage dig gennem det grundlæggende i 3D-produktion, begyndende med grundlæggende modellering, skygger, teksturering og belysning, efterfulgt af grundlæggende animation, simulering og rendering.
Fokus er på forståelse af den grundlæggende pipeline og arbejdsgang for skabelse af 3D-indhold samt en generel forståelse af farve, form og komposition samt kreative arbejdsmetoder og viden om 3D-produktion.
I løbet af semesteret vil du arbejde på individuelle opgaver, hvor du producerer en lang række forskellige 3D-aktiver. Undervisningen er teoretisk og praktisk og omfatter en kort periode med selvstudium.
- Model, skygge, tekstur og lys for at skabe stillbilleder af høj kvalitet
- Lær industristandardsoftware som Autodesk 3dsMax og Maya
- Løft dine kunstneriske færdigheder gennem en bedre forståelse af farve, form, lys og komposition.
SEMESTEREMNER
3D basics (14 ECTS)
- Boks modellering
- Teksturering
- Belysning
- Animation
- Simulation
- Rendering
- Grundlæggende produktionsworkflow
Moving image (8 ECTS)
- Tegning
- Koncept
- Maya intro
- Modellering
- Teksturering
- Rendering/lys/komp.
Game Character (8 ECTS)
- Koncept
- Modellering
- UV/Texturering
- Rigging
- Posering
SEMESTEREMNER
3D basics (14 ECTS)
• Boks modellering
• Teksturering
• Belysning
• Animation
• Simulation
• Rendering
• Grundlæggende produktionsworkflow
Moving image (8 ECTS)
• Tegning
• Koncept
• Maya intro
• Modellering
• Tekturering
• Rendering/lys/komp.
Game Character (8 ECTS)
• Koncept
• Modellering
• UV/Teksturering
• Rigging
• Posering